KO DOD REKLĀMAS AĢENTŪRU IZMANTOŠANA UZŅĒMĒJAM?

Reklāma ir viens no 21.gadsimta ieročiem preču virzībā pie klienta. Būsim reāli, veikalos ir atrodams teju viss ko varam un arī nevaram iedomāties, tādēļ jaunumu piedāvāšanas veids patērētājiem ir ļoti svarīgs, lai reklāma būtu pamanāma un rosinātu interesi preci vai pakalpojumu iegādāties un izmēģināt. Ja esat ražotājs vai pakalpojuma sniedzējs, par preču realizāciju tirgū un patērētāju sasniegšanu, vislabāk konsultēties ar reklāmas aģentūru laipnajiem darbiniekiem. Mūsdienās ir pieejams plašs klāsts ar visdažādākajiem mārketinga rīkiem un stratēģijām, lai pie patērētāja novirzītu teju jebkāda veida preci vai pakalpojumu. Personas datu apstrādes jaunais likums, kas Eiropas Savienībā stājās spēkā pagājušā gadā, spēlē lielu lomu personas datu apstrādē, līdz ar to arī mārketinga aģentūrām rodas iespēja piedāvāt ar vien personalizētākas reklāmas.

Ieskaties šeit – https://bregards.com/gdpr/

KĀ IZVĒLĒTIES PIEMĒROTĀKO MĀRKETINGA RĪKU SAVAI PRECEI?
Dažāda veida reklāmas un mārketinga aģentūras Latvijā piedāvā savus pakalpojumus katram, kuram nepieciešama palidzība produkta virzīšanā pie patērētāja. Visi šāda veida pakalpojumi ir iedalāmi vairākās grupās, kas palīdz vieglāk izprast to, kā virzīt informāciju sabiedrības virzienā. Vispopulārākā un piemērotākā mūsu straujajam laikam ir tiešā mārketinga forma. Dzīvojot tehnoloģiju laikmētā, jāsaka paldies dažādiem elektroniskajiem risinājumiem, kas ļauj patērētāju grupu sasniegt daudz ātrāk, lētāk un precīzāk, nekā tas būtu bijis iespējams pirms dažiem desmitiem gadu.SMS un mobilais mārketings, e-pasta mārketings un dažāda veida lojalitātes programmas veikalos, ir tikai maza daļa no visa tā, kas palīdz klientu piesaistē. Taču, visas šis tehnoloģiskās iespējas nebūt nenozīmē, ka netiešā mārketinga veidi ir aizmirsti, jo afišas, vides reklāmas un dažāda veida bukleti joprojām ir populārs reklāmas kampaņu risinājums.

MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS LOMA PREČU VIRZĪBĀ.
Preces vai pakalpojuma noieta ražīgumā lielu lomu spēlē tieši pareizas mārketinga stratēģijas izvēle. Izvēloties nepareizu reklāmas kampaņas veidu savam piedāvājumam, ir viegli iekrist galējībās un klientu atbaidīt nevis piesaistīt, tādēļ, profesionāļu palīdzība ir ļoti svarīga, it īpaši reizēs, ja tirgū ienākat ar inovatīvu preci vai pakalpojumu. Protams, lielu lomu preces vai pakalpojuma noietā spēlē arī tā kvalitāte, jo lielas naudas izmešana par nekvalitatīvu preci ir tik pat neefektīva kā slikta reklāmas kampaņa. Vislabākie panākumi balstās uz savstarpēju cieņu visu iesaistīto starpā – ražotāja, reklāmas virzītāja un klientu vidū!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *