INTERNETA LIETOTĀJU PARADUMU LOMA WEB LAPU OPTIMIZĀCIJĀ

Jebkuram uzņēmumam ir nepieciešama reklāma, it sevišķi mūsdienu konkurences apstākļos. Daudzi mazi vai vidēji uzņēmēji izvēlas savus pakalpojumus reklamēt sociālajos tīklos, kas ir bez maksas vai, ja izvēlaties sponsorēto saturu, par nelielu samaksu. Dzīvojot interneta laikmetā ir skaidrs, ka visa mūsu ikdiena 95% attīstīto valstu populācijas pārstāvju vidū, bāzējas ap to. Patērētājam pakalpojuma sniedzējs kļūst vēl interesantāks, ja par to ir atrodama informācija internetā un ir sava mājas lapa. Bet, kā lai šī mājas lapa kļūst viegli pieejama un atrodama sarp miljardiem citu? Talkā nāk digitālā mārketinga aģentūra, kas veic lapas SEO auditu un izstrādā SEO stratēģiju.

Lasi arī – http://rezekneszinas.lv/lv/Komercinformacija/1/11713/SEO-strategija-pandemijas-laika-Ieteikumi-ka-to-uzlabot

Mājas lapu optimizēšana, jeb SEO (search engine optimisation) ir pakalpojums, ko sniedz digitālā mārketinga aģentūra un tendēts uz labākiem vietņu rādījumiem un reitingu google. Ir perādīts, ka tālāk pa pirmo lapu google meklētājā, cilvēki šķirsta tikai tad, ja sāk pārņemt izmisums, jo 95% gadījumu, meklējot preci vai pakalpojumu pēc konkrētiem atslēgvārdiem, rezultāti ir atrodami uzreiz. Ja mājaslapa ir izveidota un optimizēta piemērojoties visiem google algoritma standartiem, tad lapas pozīcija būs augsta, jo ir daudzi faktori, kas to iekmē, ne tikai pareizu atslēvārdu izmantošana tekstos. Speciāli veikts SEO audits nosaka lapas vājās un stiprās puses un SEO speciālists izstrādā piemērotu stratēģiju, lai lapas reitingi būtu augstāki. Google, vinnozīmīgi, ir pats lielākais un populārākais interneTa meklētājs, tādēļ jebkuram biznesam ir ļoti svarīgi, lai lapa būtu tajā atrodama maksimāli augstā pozīcijā.

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA RISINĀJUMI UZŅĒMĒJIEM.
Digitālā mārketinga pakalpojumi ļoti dažādi un saistīti ne tikai ar lapu izstrādi un optimizāciju. Noteikti var apgalvot, ka nepietiks tikai ar laimi, lai mājaslapa ieņemtu labas pozīcijas starp citām. Šāda veida digitālie risinājumi bija efektīvi pirms 25 gadiem, kad internets bija ekstra. Tagad, kad interneta pieslēgums mājoklī un viedtālrunī ir standarts, ir grūti konkurēt ar teju diviem miljardiem interneta vietņu, bez īpaši pielāgotas lapas. Interneta vidē darbojas uzņēmumi, kam nemaz nav nepieciešama fiziska telpa un tādi nu jau ir ne tikai interneta veikali, bet pat restorāni. Digitālā mārketinga speciālists palīdz uzņēmumam labāk attīstīties digitālā vidē, tādēļ uzskats, ka visu varam paši vairāk nav aktuāls pie mūsdienu apstākļiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *